مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-27اقتصادي

 مردم کدام کشور اتحادیه اروپا پول بیشتری خرج تفریح و ورزش می کنند؟


خانوارهای 4 کشور لوکزامبورگ، هلند، اتریش و آلمان از میان 22 کشور عضو اتحادیه اروپا بالاتر از سطح استاندارد، قدرت خرید برای خرید لوازم و خدمات ورزشی یا بهره مندی از تفریحات هزینه کرده اند.

- خانوارهای 4 کشور لوکزامبورگ، هلند، اتریش و آلمان از میان 22 کشور عضو اتحادیه اروپا بالاتر از سطح استاندارد، قدرت خرید برای خرید لوازم و خدمات ورزشی یا بهره مندی از تفریحات هزینه کرده اند.

   مردم چهار کشور عضو اتحادیه اروپا به طور متوسط بالاتر از استاندارد 500 واحدی قدرت خرید برای تهیه کالاها و خدمات ورزشی و تفریحی هزینه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، اداره آمار کمیسیون اروپا (یورواستات) با انتشار گزارشی اعلام کرد که  در سال 2020، خانوارهای 4 کشور لوکزامبورگ، هلند، اتریش و آلمان از میان 22 کشور عضو اتحادیه اروپا که داده های آنها ثبت شده، به طور متوسط بالاتر از سطح استاندارد 500 واحدی قدرت خرید برای خرید لوازم و خدمات ورزشی یا بهره مندی از تفریحات هزینه کرده اند.

  شاخص استاندار قدرت خرید (Purchasing Power Standard) که در اتحادیه اروپا از آن استفاده می شود، با حذف تفاوت قیمت ها و نرخ های ارز، امکان مقایسه قدرت خرید خانوارها برای تهیه یک سبد کالایی یکسان را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 مردم کدام کشور اتحادیه اروپا پول بیشتری خرج تفریح و ورزش می کنند؟

 مردم کدام کشور اتحادیه اروپا پول بیشتری خرج تفریح و ورزش می کنند؟